POLÍTICA DE PRIVACITAT
“LES SEUES DADES SEGURES”
Informació en compliment de la normativa de protecció de dades personals
A Europa i a Espanya existeixen normes de protecció de dades pensades per a protegir la seua informació personal d'obligat compliment per a la nostra entitat.
Per això, és molt important per a nosaltres que entenga perfectament què farem amb les dades personals que li demanem.
Així, serem transparents i li donarem el control de les seues dades, amb un llenguatge senzill i opcions clares que li permetran decidir què farem amb la seua informació personal.
Per favor, si una vegada llegida la present informació li queda algun dubte, no dubte a preguntar-nos.
Moltes gràcies per la seua col·laboració.
-
Qui som?
-
La nostra denominació: AJUNTAMENT DE PAIPORTA
-
El nostre CIF / NIF: P4618800I
-
La nostra activitat principal: ADMINISTRACIÓ PÚBLICA, AJUNTAMENT
-
La nostra adreça: *CARRER MESTRE *MÚSIC VICENT PRATS I TARAZONA S/N, CP 46200 , PAIPORTA (València/València)
-
El nostre telèfon de contacte: 96 397 12 22
-
La nostra pàgina web: https://paiporta.es/
-
Per a la seua confiança i seguretat, l'informem que som una entitat inscrita en el següent Registre Mercantil /Registre Públic:
-
Estem a la seua disposició, no dubte a contactar amb nosaltres.
-
-
Contacte amb el nostre delegat de protecció de dades
-
Sap que en la nostra entitat comptem amb un delegat de protecció de dades al qual pot enviar totes les seues reclamacions, dubtes i suggeriments sobre l'ús de la seua informació personal?
-
El nostre delegat de protecció de dades es diu AUDIDAT 3.0 SLU i aquests són les seues dades de contacte:
-
Adreça de correu electrònic de contacte: fgomez@audidat.com
-
-
Per a què usarem les seues dades?
-
Amb caràcter general, les seues dades personals seran usats per a poder relacionar-nos amb vosté i poder prestar-li els nostres serveis.
-
Així mateix, també poden ser usats per a altres finalitats, com promocionar les nostres activitats.
-
-
Per què necessitem usar les seues dades?
-
Les seues dades personals són necessaris per a poder relacionar-nos amb vosté i poder prestar-li els nostres serveis. En aquest sentit, posarem a la seua disposició una sèrie de caselles que li permetran decidir de manera clara i senzilla sobre l'ús de la seua informació personal.
-
-
Qui coneixerà la informació que li demanem?
-
Amb caràcter general, només el personal de la nostra entitat que estiga degudament autoritzat podrà tindre coneixement de la informació que li demanem.
-
D'igual manera, podran tindre coneixement de la seua informació personal aquelles entitats que necessiten tindre accés a la mateixa perquè puguem prestar-li els nostres serveis. Així per exemple, el nostre banc coneixerà les seues dades si el pagament dels nostres serveis es realitza mitjançant targeta o transferència bancària.
-
Així mateix, tindran coneixement de la seua informació aquelles entitats públiques o privades a les quals estiguem obligats a facilitar les seues dades personals amb motiu del compliment d'alguna llei. Posant-li un exemple, la Llei Tributària obliga a facilitar a l'Agència Tributària determinada informació sobre operacions econòmiques que superen una determinada quantitat.
-
En el cas que, al marge dels supòsits comentats, necessitem donar a conéixer la seua informació personal a altres entitats, li sol·licitarem prèviament el seu permís a través d'opcions clares que li permetran decidir referent a això.
-
-
Com protegirem les seues dades?
-
Protegirem les seues dades amb mesures de seguretat eficaces en funció dels riscos que comporte l'ús de la seua informació.
-
Per a això, la nostra entitat ha aprovat una Política de Protecció de Dades i es realitzen controls i auditories anuals per a verificar que les seues dades personals estan segurs en tot moment.
-
-
Enviarem les seues dades a altres països?
-
En el món hi ha països que són segurs per a les seues dades i altres que no ho són tant. Així per exemple, la Unió Europea és un entorn segur per a les seues dades. La nostra política és no enviar la seua informació personal a cap país que no siga segur des del punt de vista de la protecció de les seues dades.
-
En el cas que, amb motiu de prestar-li el servei, siga imprescindible enviar les seues dades a un país que no siga tan segur com Espanya, sempre li sol·licitarem prèviament el seu permís i aplicarem mesures de seguretat eficaces que reduïsquen els riscos de l'enviament de la seua informació personal a un altre país.
-
-
Durant quant temps conservarem les seues dades?
-
Conservarem les seues dades durant la nostra relació i mentre ens obliguen les lleis. Una vegada finalitzats els terminis legals aplicables, procedirem a eliminar-los de manera segura i respectuosa amb el medi ambient.
-
-
Quins són els seus drets de protecció de dades?
-
En qualsevol moment pot dirigir-se a nosaltres per a saber quina informació tenim sobre vosté, rectificar-la si anara incorrecta i eliminar-la una vegada finalitzada la nostra relació, en el cas que això siga legalment possible.
-
També té dret a sol·licitar el traspàs de la seua informació a una altra entitat. Aquest dret es diu “portabilitat” i pot ser útil en determinades situacions.
-
Per a sol·licitar algun d'aquests drets, haurà de realitzar una sol·licitud escrita a la nostra adreça, juntament amb una fotocòpia del seu DNI, per a poder identificar-li.
-
En les oficines de la nostra entitat disposem de formularis específics per a sol·licitar aquests drets i li oferim la nostra ajuda per al seu emplenament.
-
Per a saber més sobre els seus drets de protecció de dades, pot consultar la pàgina web de l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).
-
-
Pot retirar el seu consentiment si canvia d'opinió en un moment posterior?
-
Vosté pot retirar el seu consentiment si canvia d'opinió sobre l'ús de les seues dades en qualsevol moment.
-
-
En cas que entenga que els seus drets han sigut desatesos, on pot formular una reclamació?
-
En cas que entenga que els seus drets han sigut desatesos per la nostra entitat, pot formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, a través d'algun dels mitjans següents:
-
Seu electrònica: www.agpd.es
-
Adreça postal:
-
Agència Espanyola de Protecció de Dades
-
C/ Jorge Juan, 6
-
28001-Madrid
-
-
Via telefònica:
-
Telf. 901 100 099
-
Telf. 91 266 35 17
-
-
Formular una reclamació en l'Agència Espanyola de Protecció de Dades no comporta cap cost i no és necessària l'assistència d'advocat ni procurador.
-
-
-
Elaborarem perfils sobre vosté?
-
La nostra política és no elaborar perfils sobre els usuaris dels nostres serveis.
-
No obstant això, poden existir situacions en les quals, amb finalitats de prestació del servei, comercials o d'un altre tipus, necessitem elaborar perfils d'informació sobre vosté. Un exemple poguera ser la utilització del seu historial de compres o serveis per a poder oferir-li productes o serveis adaptats als seus gustos o necessitats.
-
En tal cas, aplicarem mesures de seguretat eficaces que protegisquen la seua informació en tot moment de persones no autoritzades que pretenguen utilitzar-la en el seu propi benefici.
-
-
Usarem les seues dades per a altres fins?
-
La nostra política és no usar les seues dades per a altres finalitats diferents a les que li hem explicat. Si, no obstant això, necessitàrem usar les seues dades per a activitats diferents, sempre li sol·licitarem prèviament el seu permís a través d'opcions clares que li permetran decidir sobre aquest tema.
-