17/01/2019 - El Centre de Formació Ocupacional de Paiporta obté la certificació de qualitat ISO 9001 17/01/2019

El Centre de Formació Ocupacional de Paiporta obté la certificació de qualitat ISO 9001


El Centre de Formació Ocupacional de l'Ajuntament de Paiporta, seu de la Regidoria d'Ocupació i Comerç, ha obtingut recentment la certificació ISO 9001:2015. Aquest certificat de qualitat, obtingut després d'una auditoria exhaustiva a càrrec d'una empresa externa, té abast com a centre dedicat a la formació professional per a l'ocupació.

L'obtenció del certificat implica una millora de la qualitat en les tasques de formació, i també en les d'accés a subvencions i gestió general de la formació professional per a l'ocupació, a més de la programació de tallers. L'ISO 9001:2015 atorga al Centre de Formació Ocupacional un avantatge competitiu respecte d'altres dependències similars d'altres pobles, ja que aquest aspecte es valora positivament a l'hora de d'aconseguir subvencions de LABORA (antic Servef).

“L'objectiu del nostre govern és millorar tot el possible les condicions en què la gent es forma per a augmentar les seues possibilitats de trobar un treball, i aquest certificat ens indica que anem pel bon camí, que la ciutadania de Paiporta té un lloc on dirigir-se si té problemes per a treballar i necessita augmentar els seus coneixements i millorar el seu currículum”, ha explicat la regidora d'Ocupació, Comerç i Foment de les Arts Escèniques i Biblioteca, Teresa Verdú.

La finalitat de l'obtenció del certificat és millorar el servei que es presta a les persones beneficiàries dels programes de formació per a l'ocupació, consolidant la posició de l'entitat i garantint la millora de l'eficiència i l'eficàcia dels serveis. I aquests objectius s'aconseguiran amb atenció als suggeriments de la clientela, l'aplicació d'un Sistema de Gestió de Qualitat i els processos d'establiment d'indicadors, revisió i anàlisi de dades; proporcionant recursos per a mantindre i millorar contínuament l'eficàcia del Sistema de Gestió de Qualitat, millorant les relacions amb proveïdors amb la finalitat de que es puguen reduir les incidències, i amb el perfeccionament de la coordinació del personal, la seua formació i la fiabilitat dels serveis prestats.