03/04/2025<span style='color: #bbb'> a las 16:29</span> - Els nous semàfors de Paiporta ja estan en funcionament 03/04/2025 a las 16:29

Els nous semàfors de Paiporta ja estan en funcionament


L'Ajuntament de Paiporta ha finalitzat la instal·lació dels semàfors en els punts clau del municipi, recuperant així una mesura essencial de seguretat viària després dels danys patits per la DANA.

El consistori va realitzar la comanda dels semàfors poques setmanes després del temporal, prioritzant la seua reposició per a garantir la seguretat de vianants i conductors. Ara, una vegada rebut el material, els nous dispositius ja estan en funcionament en les seues localitzacions habituals, punts clau com l'Ambulatori, el Auditori, carretera de Benetusser, carrer Albal amb Joan de Ribera i altres per a pas per als vianants.

Des de l'Ajuntament han celebrat la posada en marxa d'estos semàfors, que suposen un pas més en la recuperació del municipi després de la DANA i reforcen el compromís amb la seguretat i la mobilitat sostenible a Paiporta.