09/01/2026 a las 12:03 - Paiporta acull l'exposició fotogràfica ‘L'Horta Sud un any després de la DANA/Un any de la DANA’ a la Biblioteca Pública María Moliner Ruiz
09/01/2026 a las 12:03
Paiporta acull l'exposició fotogràfica ‘L'Horta Sud un any després de la DANA/Un any de la DANA’ a la Biblioteca Pública María Moliner Ruiz
-
La mostra, impulsada pel Congrés dels Diputats i la Unió de Periodistes Valencians, es podrà visitar fins al pròxim 29 de gener en horari de visites.
La Biblioteca Pública María Moliner Ruiz acull l'exposició fotogràfica ‘L'Horta Sud un any després de la DANA/Un any de la DANA’ fins al pròxim 29 de gener.
Organitzada pel Congrés dels Diputats i la Unió de Periodistes Valencians, la mostra està composta per 45 fotografies de 37 fotoperiodistes valencians i es tracta com una memòria social del que es va viure durant la DANA, que va tindre lloc el 29 d'octubre de 2024.
L'exposició es podrà visitar en horari de dilluns a divendres de 9.00 a 20.00h i els dissabtes de 10.00 a 13.00h. Posteriorment, es traslladarà a Catarroja al febrer, a Castellar-Oliveral al març, a Picanya a l'abril, a Sedaví al maig i a Massanassa al juny.




